Veckans helgfråga

Det är den tiden på året igen i helgfrågan.

Ni har nog gissat vad helgfrågan ska handla om, jo då; Bokrea 😀😀
Vad har ni köpt?

Hittills ingenting. Det är säkert veckans tråkigaste svar! Jag kommer knappast heller beställa något, men det kanske blir besök till någon bokhandel här i närheten.

Bonusfråga: Har du något bra boktips, en bok vi absolut inte får missa?

54347610

Det är ju inte jul men, Nattexpressen av Karin Erlandsson och Peter Bergting vill jag slå ett slag för. Bör funka bra som högläsning till barn i ganska spridd ålder, denna tant med barnasinnet kvar läste med behållning bara för sig själv. Och så väldigt mycket jul är det inte att den inte skulle kunna funka annars också.

14 reaktioner på ”Veckans helgfråga

    1. Jag vet inte om jag vågar mig till min favoritbokhandel i grannstaden nu, det är lite jobbigt med covid-19 där just nu, men annars är det dit jag skulle gå för reafynd.

Lämna en kommentar