Tänk snabbt!

Känner mig inte särskilt snabbtänkt. Men det blir ändå en omgång av enligt O:s ”tänk snabbt”.

Unga kvinnor eller Emma?

Jag har åtminstone läst Emma.

Boken eller filmen?

Boken. Alltid boken.

open-book-clip-art-5

En bok i taget eller slalomläsning?

Målet är en bok in taget. I praktiken har jag åtminstone en ljudbok och en vanlig bok på gång samtidigt.

Fysiska utmaningar eller inte?

Jag är en av de minst tävlingsinriktade personer jag känner, så jag går inte igång på fysiska utmaningar. Ge mig tid att pyssla med något i stillhet så kan jag däremot åstadkomma en del!

Tussilago eller snödroppar?

Jag har inte sett så många snödroppar att jag skulle förknippa dem med vår på samma sätt som jag förknippar tussilago med vår.

img_20180421_162648579908017.jpg

 

 

2 reaktioner på ”Tänk snabbt!

Lämna en kommentar