Fem en fredag- för lite, för mycket och lagom

Idag ska det bli svar på fredag på Fem en fredag. Det händer sällan!

Vad har du för mycket av?

Gråväder och trötthet.

Vad har du för lite av?

Tja, lite mer tid skulle sitta bra, och lite fler bokhyllor skulle inte alls vara dumt. Det finns också för lite personer som städar istället för mig..

Vad har du lagom av?

Jag är lite som Karlsson på taket, en lagom tjock tant i mina bästa år!

Vad har du för dröm om framtiden?

Jag skulle behöva en liten, liten push så skulle jag försöka få mina magisterstudier klara. Fast just i november (se ovan om gråväder och trötthet) känns det inte riktigt realistiskt.

Vad har du ångrat allra mest?

Klart jag ångrar saker, stora såväl som små saker. Jag är rätt blyg, och ibland ångrar jag att jag låter blygheten hindra mig från att göra somliga saker. Fast jag har blivit mindre blyg med åren.

 

 

 

 

 

16 reaktioner på ”Fem en fredag- för lite, för mycket och lagom

  1. paulamerio

    Men du ser, du har tuffat till dig med åren, alla har vi varit unga o osäkra…

    Skriver under att vi har på tok för mycket gråväder och regn och rusk o fy för hela november : Pushar lite diskret här från pörtet….

  2. Ja fy 17 för gråvädret vi har, det tar liksom bort orken ur kroppen…. Jag skulle behöva lite fler böcker till mina bokhyllor 😉 men jag är på god väg, ha en fin lördag!

Lämna en kommentar