Fem en fredag: Hipp hurra!

Hipp hurra för Elisamatilda som har fyllt år, och som har tema ”hipp hurra” på fredagsfrågorna!

Blir du visare med åren? Jag är inte så säker på det. Mer erfaren, nog. Jag kan ju hoppas jag blir visare.

Hur firar du din födelsedag? Vanligen ganska stillsamt. Om jag får till något gott att äta (antingen på restaurang eller självlagat) med pepparkakspojkarna och min man så blir jag glad. Ofta händer det också sig att jag beställer någon bok jag vill ha.

Vad skulle du önska idag om du blåste ut ljusen på tårtan? Fred på jorden.

Photo by Nothing Ahead on Pexels.com

Har du någonsin haft en dålig födelsedag? Nej, inte som jag kommer ihåg.

Är du bra på presenter till andra? Absolut, bara de önskar sig böcker så är jag superbra på presenter! Och någon som har väldigt tur kan eventuellt få hemstickade sockor också, men då behöver jag ganska lång tids varning.

3 reaktioner på ”Fem en fredag: Hipp hurra!

Lämna en kommentar