Läst på semestern

Det har blivit dags för Helgfrågan, och nu är det inte längre sommarversionen, men vi dröjer oss ändå lite kvar i sommarkänslan, för Mia frågar idag:

Vad har du läst för böcker på semestern?

Bland annat The Thursday Murder Club av Richard Osman läste jag på semestern. Här är boken dessutom fint placerad bland mina ärter. Ärterna är uppätna sedan länge.

56072577. sy475

Last night av Mhairi McFarlane lyssnade jag på under semestern, till en del medan jag målade ett hus, det samma huset jag målat förr om somrarna och då lyssnat bland annat på Bridgerton-serien. Men nu behöver det huset inte fler lager målarfärg, så vi kan kanske låta bli att måla det några år.

52215817. sx318 sy475

Blynätter av Anna Jakobsson Lund var också en del av sommarens semesterläsning, och den rekommenderar jag också, speciellt kanske för den som gillar fantasy, men vem som helst kan nog gilla den tänker jag.

Det tror jag är ett ganska representativt urval av böcker jag läste på semestern.

14 reaktioner på ”Läst på semestern

Lämna en kommentar