Helgfrågan matchande omslag

Dags för Mias helgfråga, och jag kommer att börja med bonusfrågan idag.

Numera får man ofta recensionsexemplaren snyggt inslagna ibland följer det med godsaker. 
Vad har du fått med någon bok?

Jag får väldigt sällan recensionsexemplar numera, det kan bero på att jag väldigt sällan ber om sådana också. Men i våras vann jag en bok, och då kom det med några Anton Berg marsipanägg, och det var ju kul, speciellt som jag inte hade smakat sådana ägg förut.

Här en bild på boken, påskäggen, och sonens plantuppdrivning.

Nå, den egentliga helgfrågan då: Jag tycker det är snyggt när en serie har omslag som matchar. Sen ger Mia ett exempel och undrar:
Har du något annat exempel?

Gösta Berlings saga by Selma Lagerlöf
En herrgårdssägen by Selma…Löwensköldska ringen och Charlotte…

Den här utgåvan av Selma Lagerlöfs böcker tycker jag är fin, och de här böckerna finns i min hylla.

18 reaktioner på ”Helgfrågan matchande omslag

Lämna en kommentar