Här kommer helgfrågan

Helgen närmar sig, och här kommer helgfrågan.

Är det någon bok som går före i kön i din tbr? (tbr=to be read) 

Den här frågan kan jag inte svara på egentligen. Mina olästa böcker är inte ordnade i någon viss tänkt läsordning, så det går inte direkt att säga att någon bok går före någon annan. Men årets bokhöjdpunkt håller ju på att närma sig- Simona Ahrnstedts nya bok kommer ut i oktober- och då släpper jag nog allt annat jag har för mig och kastar mig över den boken.

Med hjärtat som insats

Bonusfråga: Finns det någon bok du vill köpa p.g.a omslaget?

Igen en mycket svår fråga för mig som sällan väljer bok på grund av omslag. Men här kommer några som i alla fall skulle locka mig mycket:

50752902. sx318 sy475
43208989. sy475
29236299. sy475

Jag gillar med andra ord dels enkla och stilrena omslag, och dels omslag som går i blått, företrädelsevis med stjärnhimmel.

18 reaktioner på ”Här kommer helgfrågan

Lämna en kommentar