Sommarbokbingot avklarat!

sommarbokbingo2019_LI 5

Det var fram till 15.9 vi egentligen hade tid på oss för sommarbokbingot. I helgen läste jag så ÄNTLIGEN en bok där huvudpersonen jobbade på bibliotek, nämligen Samtalsgruppen för sorgbearbetning vid husdjurs hädangång av Maja Willander. Det var inte alls den här kategorin jag förutspådde skulle bli den kategori jag hade svårast att hitta en bok till, tvärtom tycker jag att jag ofta läser böcker där det finns bibliotek eller bokaffärer. Men icke denna sommar.

Sedan senaste uppdatering har jag också läst Bok med mat: Knockout av Markus Zusak, för en maträtt som tydligen är sällsynt äcklig och innehåller korv och svamp (vet inte om jag tycker det låter äckligt alls?). Bok med godis blev Moonlight scandals av Jennifer L Armentrout, på grund av någon New Orleans-specialitet som heter pralines.

Här är föregående uppdatering på bingot, här den dessförinnan, och sen den första uppdateringen här.

3 reaktioner på ”Sommarbokbingot avklarat!

  1. Pingback: Read old books, eller Ur hyllornas djup. – BOKHYLLAN I PEPPARKAKSHUSET

Lämna en kommentar