Helgfrågan sommaredition 3

e36b1-fotoflexer_photo4

Nu ska jag äntligen ta helg, så då passar det ju rätt bra att svara på helgfrågan sommaredition!

Vad läser du nu?

Jag har börjat på med en hyllvärmare, Bluegate Fields av Anne Perry. En i serien om Inspector Pitt.

Vad hittar ni på, semester eller ej? 

Det har varit så fruktansvärt hett i några dagar. Tyvärr har jag ändå jobbat, men det har varit svettigt värre. Jag tvivlade ju förra veckan på att havsvattnet alls skulle bli varmt i år, men jo, det har det blivit den här veckan. Så nu hoppar jag i havet när jag kommer från jobbet.

Det är till och med så varmt att bloggen har flyttat utomhus helt och hållet. Här tänker jag sitta ikväll.

4 reaktioner på ”Helgfrågan sommaredition 3

    1. Vi har inte så mycket myggor i år. Det har varit ganska torrt, så det hjälper ju. Dessutom så är det ju tack vare terrassen ett ganska öppet ställe, det brukar nog finnas myggor när vi smyger i buskarna!

Lämna en kommentar