Omslagsonsdag sommar!

Det är inte slut på onsdagen än, så jag ska försöka se om jag hittar några sommaraktiga omslag till Bokpotatens omslagsonsdag. Här hos oss är det allt annat än sommarväder just nu, och inte lovas det mycket bättre till  midsommar heller. Kallt, blåsigt, och lite regn.. Nåja, jag har inte heller semester ännu, sommarvädret kommer väl tills dess!

Firefly Summer by Maeve BinchySvinhugg by Marianne CedervallOut Of Love by Victoria ClaytonThe Eyre Affair: A Thursday Next Novel by…Coastliners: A Novel by Joanne HarrisSvampkungens son by Marie HermansonSommarboken by Tove JanssonBorta bäst by Sara KadeforsVinteräpplen by Josefine SundströmWhy Be Happy When You Could Be Normal? by…

I väntan på sommarväder ska jag klä på mig mina stickade sockor, koka te och gå i ide.

10 reaktioner på ”Omslagsonsdag sommar!

  1. Många fina! Svinhugg kom nästan med på min lista men fick stryka på foten, av någon anledning. Eldflugornas sommar har jag aldrig sett med det omslaget förut, jättefint. Och fin bok!

Lämna en kommentar