Tisdagstrion M-A-J

52957612. sy475 57660836. sy475 36249482. sy475

Okej, den här veckan var grejen att stava MAJ i tisdagstrion. Och det var oväntat svårt. Vem kunde anat att det finns SÅ många titlar som börjar på S, H, T, D? Och SÅ FÅ på M, A eller J? Nå, jag hittade tre och det är till och med tre läsvärda böcker, alla på olika sätt, men ändå läsvärda: Min mörka Vanessa (Kate Elizabeth Russell), All Rhodes lead here (Mariana Zapata) och Jag hör sirenerna på gatan (Adrian McKinty).

15 reaktioner på ”Tisdagstrion M-A-J

  1. Jag hör sirenerna på gatan är den enda jag har läst i din trio och jag önskar så att resten av serien också skulle översättas. Särskilt troligt verkar det inte, tyvärr.

  2. Jag håller med dig, det var oväntat svårt. Men när jag ser böcker hos er andra, inser jag att jag har flera av dem i bokhyllorna, men missade dem när jag letade efter MAJ. Dina tre är dock helt nya för mig, så tack för tips!

Lämna en kommentar