Tisdagstrio: Höstkänsla

books-462579_192028129

Jag antar att det är fri tolkning som gäller för trion idag igen. För mig så är höstkänsla när det gäller läsning framför allt deckare och ruskigheter, så det blir sånt i min trio.

45251907

Lyckligtvis har jag nyligen läst en riktig höstdeckare, Tigeröga av Bettina Bieberstein Lee. Den har till och med höstkänsla på omslaget, och rekommenderas!

45444261

Den här har jag lyssnat på så nyligen att jag inte hunnit skriva om den på bloggen ens, men det ser ni ju på titeln att den också hör till denna trio. Blå, blå höstvågor av Christoffer Holst är rödvin på spa, höststormar och mord.

Hallonbacken

Jag tar en spökhistoria också, det är ju oktober! Hallonbacken av Eva Frantz är en härlig gammaldags spökhistoria som utspelar sig på ett öde sanatorium, bara en sån sak!

 

28 reaktioner på ”Tisdagstrio: Höstkänsla

Lämna en kommentar