Tisdagstrio: Böcker jag ser fram emot att läsa.

En enkel uppgift i Ugglans & bokens tisdagstrio idag, bara att tipsa om tre böcker jag ser fram emot att läsa!

En cirkel av stenBlå, blå höstvågor24820532

Det här är min version av höstläsning! Jag blir ofta sugen på deckare till hösten, och nu har jag precis lånat hem En cirkel av sten av Elly Griffiths, så den blir kanske läst snart. Fortsättningen i Christoffer Holsts feelgood-vin-deckarserie har jag sett fram emot ungefär sen jag läste den första ifjol. Och Whisky from small glasses av Denzil Meyrick kan eventuellt vara inledningen på en fin bekantskap, i alla händelser är det en deckare som utspelar sig på Skottlands västkust.

Men nu kommer jag att tänka på en bok som också borde vara med, Simona ahrnsteds ska ju ge ut en bok också i höst. Så klart ser jag fram emot den också! Den får bli bonus i trion!

baralitetill.png

24 reaktioner på ”Tisdagstrio: Böcker jag ser fram emot att läsa.

  1. Elly Griffiths bok kommer jag att läsa, det är jag helt säker på. Detsamma gäller nog Holsts bok också, men jag har inte läst den första delen än.

Lämna en kommentar