I’ve been Booked!

Jag ville ju naturligtvis vara med på Booked. Vem vill inte få böcker att läsa? Nå, hittills har jag inte lyckats få en bok ännu, men däremot dök tidningen Skriva upp i postlådan häromdagen.

Det var ju intressant att läsa om hur man tjänar pengar på sin blogg, men man borde nog ha MÅNGA läsare för att dra nytta av eventuell annonsering. Jag får nog fortsätta att blogga bara för mitt höga nöjes skull.

Nej, jag har inte tänkt mig att börja skriva en bok. Men det fanns ju mycket intressant att läsa ändå i tidningen för en inbiten läsare, författare som berättar om skrivande är även intressant ur läsarperspektiv. Vem vet när man får nytta av att veta hur man skapar en trovärdig psykopat? 🙂 Knappast någonsin, men det var riktigt kul läsning!

Så, tack för en trevlig lässtund!

Lämna en kommentar