Dagens bokutflykt

DAGENS BOKUTFLYKT

Här följer ett av mina bästa tips: När du är i en annan stad, sök upp biblioteket där! Det är alltid spännande att se hur biblioteken på andra ställen ser ut. Här i Vasa:

Det fanns en bokbyteshylla, bra idé!

Jag vet inte, lite skär det sig med ”historia” och ”nyheter”, men jag fattar förstås hur det är menat..

Jag föreställer mig att man bokcirklar här..

Alltså, var du än är, om du behöver en paus och avskärma dig för att smälta intrycken, lönar det sig att söka upp ett bibliotek. Även om alla bibliotek knappast har lika effektivt avskärmande stolar..

 

2 reaktioner på ”Dagens bokutflykt

Kommentera

