Och varje morgon blir vägen hem längre och längre

Och varje morgon blir vägen hem längre och längre (inbunden)

Vilken bok? Och varje morgon blir vägen hem längre och längre av  Fredrik Backman.

Var har jag fått tag på den? Lånat på biblioteket.

Vad handlar boken om? En kortkort bok om Alzheimer, en farfar och ett barnbarn.

Vad tycker jag? Det är väl klart jag gillar den här. Jag börjar få känslan av att jag skulle gilla Fredrik Backmans inköpslistor, och antagligen snyfta lite till dem också. Så visst kan man gilla en bok om att tappa minnet.

Utmaningar:  Klockren på ”en tunn och kort, dock ingen novell” i Sommarbingo 2017.

Kommentera

