Helgfrågan!

e6856-fotoflexer_photo4

Så här säger MiaJag har sett att många läser Året bok 2017. Har ni läst någon av böckerna? 

Och så här säger jag då, eftersom  jag FORTFARANDE inte kommit mig till att läsa Störst av allt av Malin Persson Giolito, vilket jag tänkt, så har jag läst två. Sanning och skvaller av Curtis Sittenfeld och Björnstad av Fredrik Backman.

Bonusfråga: Gillar ni läsutmaningar? Och ja, det gör jag, speciellt sådana utmaningar som får mig att vidga läshorisonterna och läsa böcker jag annars inte skulle ha läst.

 

 

18 reaktioner på ”Helgfrågan!

Kommentera

