Unveiled- läcker romance

Unveiled by Courtney Milan

Vilken bok? Unveiled av Courtney Milan.

Var har jag fått tag på den? Shoppat på nätbokhandel med presentkort!

Vad handlar boken om? Ash Turner har äntligen hämnats på sin avlägsne släkting. Då han avslöjade att släktingen var bigamist, blev det han som kommer att ärva titel och egendom. Nu är släktingen sjuk, och Ash flyttar in i släktgodset.

Margaret maskerar sig som sjuksköterska åt sin far. Det är nämligen inte så klart som Ash tror med ärvandet, och Margaret har lämnat kvar på godset för att förklädd kunna skaffa information åt sina bröder så de kan ta tillbaka arvet.

Vad tycker jag? Det HÄR är orsaken till att jag läser romance. När den här otroligt fina personkemin finns, när hjälte och hjältinna behandlar varandra respektfullt och kärleksfullt, men man ändå får hålla andan litegrann för att man inte kan se vägen framåt för de två. Jag säger inget mer, bara ger min helhjärtade rekommendation.

Utmaningar: Sommarbingo 2017- ett ord i titeln, ja, där passar den här absolut.

aret-for-romance2017

Kommentera

