Hemsökt

Medlaren (storpocket)

Vilken bok? Hemsökt av Med Cabot, en del av serien Medlaren.

Var har jag fått tag på den? Från loppis.

Vad handlar boken om? Medlaren Suze borde hjälpa spöken till ”andra sidan”, inte förälska sig i spöket som just nu bor i hennes rum. Och sen börjar en anna medlare i hennes klass, en som hon definitivt INTE gillar.

Vad tycker jag? Okej, om det beror på att jag fyllt just vet jag inte, vanligen gillar jag YA, men i det här fallet känner jag mig faktiskt utanför målgruppen. Det känns också som något av en ”mitt i serien”-bok i det att det inte händer så hemskt mycket.

2 reaktioner på ”Hemsökt

Kommentera

