Visning pågår

Visning pågår by Sofie…

Vilken bok? Visning pågår av Sofie Sarenbrant.

Var har jag fått tag på den? I semesterläsningshyllan på hotellet i Kreta.

Vad handlar boken om? Efter att ett par som ligger i skilsmässa haft visning, hittar dottern sin pappa död. Kan det vara någon utomstående som dröjt sig kvar efter visningen?

Vad tycker jag? Jag vet inte varför den här blev liggande egentligen, det var ju en spännande deckare. Mycket lämpligt dessutom att ta med en bok som man skaffat en semester, och läsa den en annan semester. Jag rekommenderade den dessutom åt maken, det borde vara en bok i herr Pepparkakas stil. (Och så glad jag är att han hittat ljudböcker!)

Kommentera

