Påskutmaningen!

80d73-p25c325a5sk-20157

Jag misstänker att läsutmaningar som går ut på sidantal inte riktigt passar mig. Beviset jag har är att direkt idag sedan utmaningen Mia ordnade hade tagit slut, har jag läst slut på Sofie Sarenbrants bok Visning pågår, och igår kväll hade jag absolut ingen lust att läsa vidare i den. Till exempel. Kort sagt, jag skulle ha haft goda möjligheter att läsa mer än jag gjorde i den här utmaningen, men till sist blev det samma sidantal som vid uppdateringen igår, det vill säga 825 sidor.

 

8 reaktioner på ”Påskutmaningen!

  1. Jag tycker att drygt 800 sidor är mycket! Jag har haft perioder då jag knappt hunnit nöjesläsa 800 sidor på ett helt år 😉 Antal sidor är inte viktigt alls tycker jag, men jag tycker att det är kul att vara med i olika läsutmaningar och inspireras och få tips från andra.

Kommentera

