Trouble when you walked in.

Trouble when you walked in by Kieran Kramer

Vilken bok? Trouble when you walked in av Kieran Kramer.

Var har jag fått tag på den? Shoppat online.

Vad handlar boken om? Cissie Rogers är bibliotekarie i den lilla staden Kettle Knob. Boone är borgmästare, och när han för första gången kommer till biblioteket är det för att stänga det. Cissie tycker inte om de planerna.

Vad tycker jag? Den här boken har vissa bra drag, som att det finns bibliotek med i den. Och den är inte dålig alls, den är bara ganska … slätstruken. Jag tenderar att ha lite svårare för romance i nutiden jämfört med historisk romance, förstås, och det kan ju ha en del att göra med att jag tyckte den här var lite slätstruken.

Utmaningar: Jag satte med Kieran Kramer i Boktolvan, så blir det här alltså bok 13/12..

aret-for-romance2017

Kommentera

