Läst i januari

A weekend with Mr Darcy av Victoria Connelly
Istvillingar av S K Tremayne
Mindfulness för losers av Christian Holst
A lady awakened av Cecilia Grant
The bourbon thief av Tiffany Reisz
In bed with the devil av Lorraine Heath
Jag och Earl och tjejen som dör av Jesse Andrews.
The siren av Tiffany Reisz
Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan
Amanda’s wedding av Jenny Colgan
En skugga blott av Maria Lang
Biter av lykke av Anne Ch. Østby

Men vilken läsmånad januari blev! Det brukar inte vara så faktiskt i januari. Antagligen är det tack vare romanceböckerna som jag fick upp farten, delvis, och så delvis att jag riktigt där i början hade lite ledigt med långa lugna kvällar.

3 böcker är ljudböcker, Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden, A weekend with Mr Darcy och The bourbon thief. Det känns faktiskt som om jag äntligen börjar komma överens med ljudböckerna nu. Behändigt när man vill sticka till exempel. Och sen har jag ju kring en halvtimmes väg till jobbet.

3 böcker räknas till min Boktolva, Lorraine Heath, Cecilia Grant och Tiffany Reisz.

Det blev t.o.m två gula böcker till den finlandssvenska bokutmaningen, Jag och Earl och tjejen som dör var riktigt kycklinggul, och gul med lite rött mönster var Maria Lang-boken.

Kommentera

