Veckans fototema: Stå

Jag funderade väldigt på vad som skulle passa som bild denna vecka. Och det enda jag kunde komma på skulle passa är faktiskt en bild från ifjol.

wp-1458501248503.jpeg

Fotoutmaningen finns här, och det ska bli väldigt intressant att se hur folk har tolkat veckans tema. Här står sonen och väntar på sommar..

22 reaktioner på ”Veckans fototema: Stå

  1. Verkligen en perfekt STÅende bild 🙂 då är vi fler som väntar på sommaren , här är det inte alls is ute på vattnet längre, inne i vikarna men dom vill vi inte gå på…
    Tack för att du är med och delar en härlig bild
    Kram Sanna

  2. Hmm jag tror vi hade lite samma röda tråd i vår tolkning av ordet stå. Jag antyder om att vänta på våren i två av mina bilder och du skriver om att vänta på sommaren.

Kommentera

