Möjligen ett förhastat beslut.

Ibland låter jag ju entusiasmen fara iväg med mig. Till exempel när jag bläddrade i en broschyr med kurser som skulle börja i vår och såg att det skulle vara konditionsboxning här nära oss. Vilken bra idé! tänkte jag. Det blir ju alldeles utmärkt träning för mina axlar! tänkte jag.

images8mk6qt03

Ikväll var det så första träningstillfället. Och nu sitter jag här och känner mig som en överkörd hamster och undrar om nu detta var ett så klokt beslut.

Men. Ja. Jag håller mig ju aldrig annars heller till sånt som passar sig. Så varför börja nu?

anigif_original-grid-image-13064-1369411353-8

 

Kommentera

