Vinter med Kulturkollo #skoter

Idag befinner jag mig i fjällen och här kör skotrar överallt. Men det får de göra, alla här verkar respektera var man får och inte får köra och det finns rum för alla. Jag kommer att tipsa om den enda bok jag vet där det förekommer skotrar. Eller som jag minns att där förekommer skotrar vilket eventuellt inte är samma sak. En väldigt bra bok är det också. 

En enda risk av Simona Ahrnstedt. Så, nu ska jag återgå till mitt eget vinternjut, ingen skoteråkning för mig men väl slalom och fjäll.

Kommentera

