Jag har funderat på en sak.

När folk säger att dom vill få bort negativa människor ur sitt liv. Vem ska man egentligen gå till med sina bekymmer då? Då när man inte orkar vara positiv, är man inte välkommen då längre? Jag får allt svårare att förstå ”positivt tänkande” människor.

Bildresultat för negative people

Jag tycker att mina vänner är välkomna fastän de på grund av svårigheter, depression eller sjukdom eller vad det nu kan vara fråga om, inte orkar vara positiva.

Folk säger att man blir så ensam om man blir svårt sjuk. Kanske det här är en del av förklaringen.

2 thoughts on “Jag har funderat på en sak.”

  1. Tack, jag håller med. Ska vi inte bry oss om människorna runt omkring oss bara för att de eller vi inte mår bra? Alla kan inte vara positiva jämt.

Kommentera

