Sonjas sista vilja

Sonjas sista vilja by Åsa Hellberg

Vilken bok? Sonjas sista vilja av Åsa Hellberg.

Var har jag fått tag på den? Lånad på biblioteket.

Vad handlar boken om? Sonja har dött och efterlämnar ett gigantiskt arv åt sina tre väninnor. Med vissa villkor. Det här är en bok om att börja om.

Vad tycker jag? Det här kan mycket väl vara den sista i feelgoodvågen jag hade. Jag tänkte emellanåt att den var smått orealistisk. Men varm och god hursomhelst och jag börjar betrakta Åsa Hellberg som ett mycket starkt alternativ när jag behöver feelgoodböcker. Jag har liksom inte riktigt upptäckt henne förr.

Kommentera

