Bokbloggsjerka: Läst på sistone?

Vad har ni läst under tiden som jag har varit borta? undrar Annika i veckans bokbloggsjerka. Jerkan hade ju paus medan hon var på semester.

tematrio

Vad jag läst i hela september kommer det ett inlägg om imorgon. Nu under tiden bokbloggsjerkan haft paus har jag bl a läst:

Cinder av Marissa Meyer

Norma av Sofi Oksanen (var lite inspirerad av att hon skulle vara på Bokmässan, fast jag inte for till mässan..)

The beach house av Jane Green.

Välkommen tillbaka! önskar jag är Annika och bokbloggsjerkan.

2 thoughts on “Bokbloggsjerka: Läst på sistone?”

Kommentera

