Veckans bokbloggsfråga: Jag ser fram emot..

Vilken bok ser du mest fram emot att läsa bland höstens kommande böcker? Eller läser du någon serie där du ser fram extra mycket emot nästa del? Eller har du någon favoritförfattare där du knappt kan vänta tills hen släpper en ny bok? 

Det var Barnboksbloggens veckans fråga.

Visst finns det böcker jag ser fram emot i höst. Vissa kanske inte är direkt nya. Jag har till exempel lånat Sofi Oksanens nya, Norma. Men eftersom jag planerar läsa den på finska så är den ju inte någon nyhet direkt då den kom ut 2015.

En bok som jag känner mig mycket sugen på är också Entry Island av Peter May. Mina planer då det gäller den här är dock än så länge vaga, eventuellt blir det att vänta tills den dyker upp på ett bibliotek nära mig. Deckare gör sig ändå oerhört bra om hösten, vilket skulle tala för att den blir läst snart.

Entry Island

 

 

15 thoughts on “Veckans bokbloggsfråga: Jag ser fram emot..”

  1. Deckare passar verkligen bra på hösten och jag hoppas lyckas läsa lite läskiga böcker i oktober🙂 Hoppas även bearbeta hyllvärmarna rejält men beror ju som vanligt alltid på vad som trillar hem i brevlådan🙂

Kommentera

