Kärlek sökes

29917012

Vilken bok? Kärlek sökes av Carin Hjulström.

Var har jag fått tag på den? Lånad från bibliotek.

Vad handlar boken om? Det är Frida Fors, huvudperson i två andra böcker av Carin Hjulström, som dyker upp igen. Frida är programledare på radio, frånskild och börjar nätdejta för att hitta ny kärlek.

Vad tycker jag? När en person man tyckt om i tidigare böcker dyker upp på nytt, då brukar åtminstone jag vilja läsa. Frida är lite äldre och lite tröttare, och boken är inte heller lika underbar som t.ex ”Finns inte på kartan”. Bra nog, men inget mer än så. (Jag ska ju också påpeka att otrohet och skilsmässor inte är någon favorit för mig, vilket kan återspeglas på min åsikt).

Kommentera

