Veckans bokbloggsfråga

Handen på hjärtat:ï Hur ser det ut med dina hyllvärmare? Jotack, bättre än på länge!  Visst har jag många, fler än jag vill erkänna och många kommer troligen inte att bli lästa.  Men jag håller mitt semestermål och har läst en bok om dagen hittills,  och någon har varit hyllvärmare. Jag har en super hyllvärmare med också och om det går som jag planerat är det den enda bok jag har kvar på hemresan vilket kanske resulterar i att den också blir läst. Men troligare är ju att någon bok blir inhandlad också. .

14 thoughts on “Veckans bokbloggsfråga”

  1. Jag kommer alltid hem med fler böcker än jag hade med mig när jag åker bort och tyvärr är jag så social så det blir inte mycket läst eller så ser jag tv vilket jag aldrig gör annars.

  2. Oj! En bok om dagen, vilket läsflow! Så mycket blir det aldrig läst för mig, dessutom behöver jag ofta litet paus efter en riktigt gripande bok innan jag kan börja på nästa. I går hade jag tänkt börja med Börjlinds senaste bok, men efter att vi sett en otroligt stark film på bio på dagen var jag så tagen av filmen resten av dagen, att jag inte kunde släppa filmen riktigt och börja läsa.Ser fram mot många recensioner framöver🙂

Kommentera

