Min blogg i juli!

Jag och bloggen, vi tar INTE sommaruppehåll! (Det blir kanske något färre inlägg, men om ni märker att det har varit glest med dem ett tag ska ni föreställa er mig vid sommarstugan, med bok.)

10388013_1617745271784820_905351364_n

Istället har jag planer för temainlägg varje fredag. Min originaltanke var att ha ett inlägg varje vecka med ett somrigt tema. När jag försökte tänka vad som är somrigt, var jordgubbar det första jag tänkte på. Och sen tänkte jag, blåbär är ju också somrigt. Och då var ju resten enkelt… Temat blir sommarens bär! Det blir väldigt intressant att se hur jag lyckas kombinera böcker och bär. (Hoppas det blir intressant för någon annan är mig själv också..)

 

1.7 tema: Smultron

8.7 tema: Jordgubbar

15.7 tema: Blåbär

22.7 tema: Hallon

29.7 tema: Hjortron

 

drawings-of-roses-5

 

 

 

 

 

 

 

 

6 thoughts on “Min blogg i juli!”

Kommentera

