Bokbloggsjerka

Vilken tur att man kan delta i Annikas bokbloggsjerka hela helgen, så hinner jag med ännu! Jag mår efter omständigheterna väl, efter att ha konfirmerat sonen med eftertryck idag. För alla som undrar, jo, både sommarstugan och bastun blev målade innan, det mesta av sånt därnt bråte som bara blivit stående på sommarstugegården blev faktiskt undanröjt, det har varit soligt och kring 19 grader vilket var över förväntan med tanke på vädret tidigare denna vecka (stormen Salomon, regn, kyla..) och för övrigt gjorde jag som jag sa, nämligen köpte smörgåstårta, tvättade fönstren och sen fick det helt enkelt vara klart.

Denna vecka undrar Mia Eggiman vad vi tycker om recensionsexemplar i e-pub format och pdf?

Ja, pdf kan faktiskt vara svårläst. Annars är jag tacksam för alla recensionsexemplar jag får, de är inte så många. Bibliotekets e-böcker är i formatet e-pub också, så jag har ordnat så att jag kan läsa det formatet. Men en riktig bok är rätt svårslagen, jag är väl vanemänniska och har nu bara lärt mig att hålla en riktig bok i handen då jag läser, och det är inget som är olika med recensionsexemplar i det avseendet.

Till slut en stämningsbild från dagens firande:
image

 

 

4 thoughts on “Bokbloggsjerka”

Kommentera

