144. Kattpromenad (63/366)

image

Bloggkatten och jag på morgonpromenad.

3 thoughts on “144. Kattpromenad (63/366)”

  1. Å titta, du har också en fluffkatt! Så fin! Som får gå ute dessutom, lyxigt. Simba får bara gå ut i sele på landet…😦 (Hon skulle nog få gå i stan också, men hon tycker det är för mycket oljud här och verkar rädd).

    1. Jo. Han är oerhört fluffig. Speciellt på våra kläder. Dessutom en katt som får vara i det fria så mycket han vill, vi bor lyckligtvis så att det går att göra så.

      1. Jag känner så igen det där med kläderna… Jag tog på mig en svart t-tröja idag och suckade lite över alla håren. Simba bara tittade lite på mig och sa (i mitt huvud) ”skyll dig själv, det är ju du som envisas med att lyfta upp mig hela tiden.”

Kommentera

