Bokbloggsjerka: Just nu är jag sugen på..

jerka11

Tänk om jag skulle bryta bloggtystnaden med att delta i Annikas bokbloggsjerka? Det låter som en bra idé tycker jag!

Vad är du mest sugen på att läsa just nu (oavsett om du har boken/novellen/dikten/etc. i din ägo eller ej)?

Jag skulle faktiskt vilja läsa en riktigt bra romance. En som dessutom inte skulle anta att jag som läsare är mindre intelligent, inte marknadsföra unkna könsstereotyper och en där jag verkligen på sista sidan kunde tro att huvudpersonerna skulle leva lyckliga i alla sina dagar.

På tal om sådana böcker- det borde väl komma en ny bok av Simona Ahrnstedt i år? Är det någon som vet närmare detaljer får ni gärna berätta! DEN boken längtar jag efter!

För övrigt ska jag eventuellt försöka skriva några recensioner, men kommer nog inte att vara ordentligt närvarande på bloggen förrän nästa vecka.

6 thoughts on “Bokbloggsjerka: Just nu är jag sugen på..”

Kommentera

