Det snyggaste jag sett

Visa upp ditt favoritomslag är Kulturkollos veckoutmaning den här veckan. Det lär ju stå helt klart att jag inte kommer att ha med bara ett omslag. Jag kan bara inte välja. Men några snygga omslag ska jag nog hitta!

Love Begins in Winter: Five Stories (P.S.)…

Love begins in winter – Simon Van Booy

The Infernal Devices 3: Clockwork Princess…

Clockwork princess – Cassandra Clare

Au Bon Roman (Folio) by Laurence Cosse

Drömbokhandeln – Laurence Cossé

The Sleeper and the Spindle by Neil Gaiman

The sleeper and the spindle – Neil Gaiman

PopCo by Scarlett Thomas

PopCo – Scarlett Thomas

The Tokaido Road: A Novel of Feudal Japan by…

The Tokaido Road- Lucia St Clair Robson

The Blackhouse: A Novel by Peter May

Svarthuset – Peter May

Jag låter det vara osagt om det här är de snyggaste jag vet. Sånt där beror ju lite på humör och tillfälle också.

16 thoughts on “Det snyggaste jag sett”

Kommentera

