AFK

Jag har varit en smula frånvarande från tangentbordet, som kanske märkts. Den som studerat bilderna på bloggen idag kan möjligen lista sig till att jag varit på en liten resa nu i påsk.

Men nu är jag hemma, ska försöka fundera ut några kvinnor på Z till kvinnoalfabetet så jag hänger med nästa torsdag, bokcirkeln har möte ikväll och ska avhandla ”Svenska gummistövlar” av Henning Mankell, och det kommer några bokrecensioner de närmaste dagarna!
image

Nej, jag handlade faktiskt inga böcker. Men Terry Pratchett på ryska hade nog legat bra till. Om jag kunnat ryska. Eller, fast jag inte kan ryska till och med.

 

 

Kommentera

