I februari var det bottenfryst (alltså läst i februari..)

När jag började försöka summera vad jag läst i februari tyckte jag att Lars Winnerbäcks lyrik passade till den här bloggposten också.. för det blev inte så jättemycket läst i februari, speciellt inte mot slutet. Men det är ju mer eller mindre tradition. Återstår bara att se hur mars blir i år när jag inte har något skönt sport/läslov denna vecka, som jag brukar ha.

Det här är hjärtat av Bodil Malmsten
Moon over Soho av Ben Aaronovitch
The pirate’s wish av Cassandra Rose Clarke
Den ökända historien om Frankie Landau-Banks av E Lockhart
Cauldstane av Linda Gillard
Bröllopsnatten av Sophie Kinsella
Sanning med modifikation av Sara Lövestam

En bok till en utmaning också, Sara Lövestam är med i min Boktolva och det var fjärde boken för den utmaningen!

winter-scenes-1

 

4 thoughts on “I februari var det bottenfryst (alltså läst i februari..)”

    1. Tänk alltså! Med min tur så kommer det att stå stilla någon månad också och sen får jag jättebråttom i slutet av året. Men det är ju bra att jag är medveten om det.

Kommentera

