En smakbit ur samma bok som förra veckan

Ja. Jag blev distraherad av en annan bok och har faktiskt inte läst den här boken nästan alls sedan förra helgen.. Men just nu är det igen denna bok jag läser, alltså smakbit ur den här boken igen!

S 61.

Men när polispatrullen hade slagit in dörren och vi fyra klampade rakt in i Jennys fina hem var larmet avslaget. Den uppenbara förklaringen var att om någon hade kommit utifrån så måste en av makarna Spain ha öppnat dörren, att även om Jenny varit rädd hade hon inte varit rädd för den personen.

Denna dag tillbringas med lugn och ro, och med att vila fötter. Det var välgörenhetskonsert i går kväll, och förutom att kören jag sjunger i skulle uppträda, var vi också med och ställde till hela konsertfunderingen, så mina fötter är rätt möra idag. Sen så måste jag ju naturligtvis ha högklackat på mig dessutom, finns ingenting som är så hårt mot fötterna som fåfänga.

Mer smakbitar finns som vanligt hos Flukten fra virkeligheten

 

28 thoughts on “En smakbit ur samma bok som förra veckan”

  1. Tack för smakbit! Det är så himla lätt att bli distraherad av andra böcker ibland, och rätt som det är har man lite för många på gång samtidigt.😉

  2. Denne har jeg også lest, og likte den ganske godt. Den jeg har likt best av bøkene hennes er Flukt – den var veldig bra. Takk for smakebiten!

  3. Det er godt det ikke bare er meg som leser den samme boken som i sist uke🙂 Her har det vært vinterferie og jeg har hatt barn og barnebarn, med hund, på besøk. Så det ble ikke så mye tid til lesing🙂 Ha en fin uke!

Kommentera

