Kulturkollos nästa bokcirkelbok!

Jo. Det blev ju liksom aldrig av att jag skaffade Lydia Davis’ bok, och hängde på förra bokcirkeln Kulturkollo ordnade.

Men nu. Nu HAR jag ju redan boken. Och i rådande omständigheter (mos i hjärnan när jag kommer hem, och eventuella sammanhängande tankar riktas till studier..) så tror jag det skulle sitta fint med omläsning.

Den nästa boken det gäller är nämligen Northanger Abbey av Jane Austen.

Så här ser min bok ut. Och jag känner mig verkligen ivrig och diskussionslysten! Följ länken uppe i mitt inlägg, men så där i korthet: Boken diskuteras på Facebook och diskussionen inleds 7 mars.

Kommentera

