Äntligen!

The Sleeper and the Spindle by Neil Gaiman

Jag vet inte hur länge jag har planerat att inhandla ”The sleeper and the spindle” av Neil Gaiman. Men nu äntligen!

Vilken bok? The sleeper and the spindle av Neil Gaiman

Var har jag fått tag på den? Inhandlat från nätbokhandel.

Vad handlar boken om? Neil Gaimans tolkning av sagan om Törnrosa, med inslag från Snövit.

Vad tycker jag? Jamen, det är ju fullständigt klart att jag älskar den här! Och bilderna, alldeles perfekta, jag säger bara det. Om du gillar Neil Gaiman litegrann ska du läsa denna. Och strunta i eventuella ålderskategorier. Hans böcker passar alla åldrar. Punkt.

 

2 thoughts on “Äntligen!”

Kommentera

