Tisdagsutmaning: Om jag hade läslov

Om du hade läslov den här veckan vad skulle du läsa då? frågar Kulturkollo i veckans tisdagsutmaning.

Jag vet exakt vad jag skulle läsa om jag hade en längre period som jag kunde ägna bara åt att läsa. Egentligen är det skandal att jag inte läst den boken än, med tanke på att jag ägnade väldigt mycket utrymme och inte minst vikt åt att få hem den här boken från en resa.

image

Tjockare än en tändsticksask, som ni kan se.. Men bra ändå att vara beredd på total boktorka!

8 thoughts on “Tisdagsutmaning: Om jag hade läslov”

  1. Oi, det var en skikkelig murstein!! Jeg blir også litt skeptisk til slike tykke bøker, men det er nok antageligvis fordi jeg blir stresset av å lese dem. Jeg føler liksom at jeg kunne lest 3 andre bøker på den tiden det tar å lese en tykk bok🙂

Kommentera

