Saker man kan göra istället för att skriva uppsats

Jo. Så. Jag har en uppsats, förlåt, den rätta termen är Vetenskaplig Artikel, att skriva. Jag har så himla svårt att komma igång, och tiden håller på att ta slut, nu har jag typ en vecka på mig och jag borde sitta och jobba flitigt, och om jag inte jobbar med det så har jag faktiskt också lite räkneövningar jag kunde göra.

Nu vet jag inte hur väl ni känner mig, men om det är något jag absolut MÅSTE- jaa, då gör jag helst precis tvärtom. Attitydproblem, absolut.

We know what YA novel you should read based on your zodiac sign.

Can you name all these fictional languages?

2 thoughts on “Saker man kan göra istället för att skriva uppsats”

  1. Man kommer ju alltid på en himla massa andra saker man ska göra när man borde plugga – till och med att diska verkar oftast roligare är min erfarenhet😉

Kommentera

