För alla som undrar

Jo- jag kom fram till bokmässan idag. Är fortfarande lite överväldigad. De få bilder jag tagit är dessutom rätt suddiga. Dagen innehöll två klara höjdpunkter – systerdottern fick en signerad bok av Pija Lindenbaum till sin födelsedag, och jag var på fantasymingel. Så kul att höra fyra fantasyförfattare ( Laini Taylor, Sally Green, Siri Petersen och Jo Salmson) diskutera allt möjligt, till exempel hur de hittar på namn till sina karaktärer!

Den enda bok jag handlat hittills åt mig själv är:

WIN_20021208_120000 (41)

Lite nationalekonomi sitter alltid bra!

Det blir mässa imorgon också. Kanske det också blir någon mer bok..

2 thoughts on “För alla som undrar”

Kommentera

