Bibliotekspraktikanten sammanfattar

Nu är då praktikperioden snart slut, och det sörjer jag förstås över. Det har varit alldeles underbart att tillbringa dagarna bland böcker.

20150611_135004

Imorgon ska jag ännu vara med på ett framtidsseminarium, men annars är min tid i biblioteksbranschen slut. En sak har jag i alla fall fått reda på: det ÄR kul att jobba på bibliotek, och den tanken kommer jag att behöva denna vinter när jag sliter med studierna.

20150807_145315

Och sen har jag lärt mig ett och annat trick förstås..

2 thoughts on “Bibliotekspraktikanten sammanfattar”

Kommentera

