Vad är väl en bal på slottet, eller en bokmässa..

tematrio

Lyrans Noblesser far inte till Bokmässan i år. Jag är för första gången i mitt liv på väg- men det får vi ju se om det lyckas, jag är inte där än. Men jag kan absolut sympatisera med veckans tema, det har varit trist för mig många höstar just i bokmässetider.. Berätta om tre titlar som beskriver hur en kan känna sig när en inte ska till det stora evenemang alla pratar om!

Our Tragic Universe by Scarlett ThomasDen stulna drömmen : ett fall för…Bitter Chocolate by Lesley Lokko

Tre ledsna titlar.. Our tragic universe av Scarlett Thomas, Den stulna drömmen av Alexandra Marinina och Bitter Chocolate av Lesley Lokko.

14 thoughts on “Vad är väl en bal på slottet, eller en bokmässa..”

Kommentera

