#bloggtips – Sommarlov med Kulturkollo

Dagens ord i sommarlov med Kulturkollo var lite svårt, tycker jag. Jag läser en massa fina bloggar varje dag, där jag inte minst får en otrolig mängd boktips. Men så började jag fundera- många av dom som läser min blogg kommer från Sverige, det ser jag från statistiken. Så här kommer två tips på  ställen där man hittar finlandssvenska bloggar. Och då har jag spridit lite kontakter över gränsen, liksom.

Finlandssvenska bloggare

och

Blogoteket

Kommentera

