#sommarlovmedkulturkollo #aktivitet, och motionär Pepparkaka visar dagens outfit!

Ni minns mitt nyårslöfte? Någon slags motion varje dag. Just nu går det hyfsat bra. Det blir kanske inte helt varje dag, men mer än varannan. På sommarstugan finns en massa möjligheter att röra på sig. Soptunnan ligger en halv kilometer bort, bara en sån sak. Det går kanske inte så bra att simma denna sommar, men jag har inte gett upp försöken, utan doppar mig åtminstone, till och med utan bastu. Skogarna är fulla med kantareller och blåbär.

Jag har tänkt bjuda på en bild på mig. Det hör ju inte till vanligheterna. Det här tillfället var för nästan två veckor sen, så det där med ”dagens outfit” kanske inte är helt sanningsenligt, men jag tyckte det skulle passa så himla bra till den här dagens ord i Kulturkollos sommarlovsutmaning. Här sysslar jag med en aktivitet som var helt ny för mig, även outfiten var ny!

sup

4 reaktioner på ”#sommarlovmedkulturkollo #aktivitet, och motionär Pepparkaka visar dagens outfit!

Kommentera

