#grön

Nu skulle man ju kunna tänka sig att jag blivit inspirerad av den fina gröna naturen eller nåt sånt. Men idag är det faktiskt så att jag saknar Omslagsonsdagen (jo, jag är medveten om att det är tisdag..) så jag kommer att sätta ihop en bukett gröna bokomslag till Kulturkollos sommarlovsutmaning!

Mrs. Dalloway (Penguin Popular Classics) by…Kipinä by Salla SimukkaIn Pursuit of the Green Lion: A Margaret of…The Forest of Hands and Teeth by Carrie RyanThe Dead Hour (Paddy Meehan 2) by Denise…Me Before You by Jojo Moyes.

Där kom en rad gröna böcker. Dagens bonus blir en julbild. För att det snart är jul.. nej, jag skojar bara. Jag trivs alldeles utmärkt på terrassen i solskenet och väntar inte alls på jul. Men bilden kommer ändå, för den är grön!

20141225_202450[1]

2 thoughts on “#grön”

  1. Härligt pigg man blev av alla dina omslag! Tänk, jag har aldrig smakat gröna kulor – det måste jag göra!

Kommentera

